Thursday, January 13, 2011

Siot Punyer Cucu....

ATOK : Kenapa cu tak seperti kawan sebaya cu?Atok tengok kawan2 cu...semua lulus tinggi-tinggi je.Cu ni asyik men internet,tv,men bola.Bila nak belajar ni?Besar nanti nak jadi ape??? Kalau men internet kaya mcm Mark Si Facebook tu xpe..Ni tak!!(marah tahap tertinggi smpai ase nak gigit je telinga cucunya itu)

CUCU : Atok ni asyik bandingkan kite dengan kawan2 kite je.kite tak marah pon atok tak sama seperti kawan2 sebaya atok yang lain...

ATOK : Ape yang tak samanya???

CUCU : Yer la...Kawan2 sebaya atok semua dah jadi arwahkan??

ATOK : Cis!!!!!#@$^*&!!!! !!

P/S: Apa punyer cucu da...

No comments:

Post a Comment