Powered By Blogger

Saturday, September 24, 2011

Kisah di dalam LIFT....


Al-kisahnya.. ..

Ada empat orang sedang menunggu lif. Seorang doktor, seorang lagi pensyarah, yang ketiga peguam dan yang last sekali Tok Imam. Tengah Boring menunggu Lif, datang seorang awek cun yang seksi meksi.

Apabila pintu lif terbuka, mereka pun masuk. Ketika lif hendak naik ke atas, secara tiba-tiba sahaja bekalan elektrik terputus. Lif pun terhenti dan keadaan menjadi gelap. Dalam keadaan black out itu, mulalah ada salah seorang dari mereka yang gatal dan hendak membuat kurang ajar pada awek yang seksi itu. Puaslah dia meraba awek itu di dalam gelap!...

Tiba-Tiba, bekalan elektrik kembali.Okay. Awk itu pun perhatikan pada pensyarah, selepas itu pada si doktor kemudian kepada si peguam itu. Last sekali kepada Tok Imam. Dengan geramnya si awek itu bagi satu penampar jepun yang teramatlah kuat kepada si Tok Imam itu."Heiii, sudah tua bangka pun ada hati hendak meraba lagi!" Jerit si awek seksi sambil menunjuk penumbuknya kepada muka Tok imam itu..

Soalan : Kenapa awek itu yakin benar bahawa Tok Imam itu yang membuat dajal?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kerana Tok imam seorang sahaja lelaki!

Hahahahaha!
P/S = Jika berbicara mengenail doktor, peguam atau pensyarah, pasti orang akan ingat lelaki sahaja ke yang pegang jawatan seperti itu . Wanita pun boleh ma..

1 comment: