Powered By Blogger

Wednesday, March 23, 2011

ni soklan yg diTAG oleh Cik Sheeda @http://sleeptalkinchild.blogspot.com

1. Bekas kekasih saya adalah :
Si Timun,.....Heliza Helimi..Hahahaha

2. Saya sedang mendengar :
Hafez rosli men pes pahtu kalah n mengeluh..ousshh.shit ar..hahaha

3. Mungkin saya patut:
exercise.la lame xbersukan.cepat semput ni..huhuh

4. Saya suka :
tidoo.ZZZ..mkn.bwk muto jejauh

5.Sahabat-sahabat baik saya :
hahahaha..dak2 kg kt klate y dekat umah,sepupu ku,along,dak2 kl.ijoi.hafez.ramai bebeno nk citer ni

6.Saya tak paham :
apesal aku xkawen 4 ag ni.umor da 22.hahaha

7.Saya kehilangan :
enset lor.time on da way ke bangi td..ayoyoyo.malang tul idop ini

8.Ramai yang berkata :
ko nih nmpak kuwoss..hahah.kuwos sngt ke aku nih.tgk tough je

9.Makna nama saya :
senang/kesenangan/nikmat..senang gile jwb.hahaha

10.Cinta itu adalah:
LoVe...adoyai.nk jwb pom ase trsedu teringat kisah2 lame..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
cari duet

12.Saya akan cuba :
jadi lebih kaya dri skunk n nak kawin 4

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
FOREVER

14.Telefon bimbit saya :
baru je ilang kul 10 lebih.bwk muto letak kt sweater.tgk2 da ilang.arghhh tension

15.Bila saya terjaga dari tidur :
bgn laaa..

16.Saya paling meluat apabila :
tgh bwk muto.keta or pe2 kenderaan berat dngn selamber bwk slow xpom saje himpit

17.Pesta/Parti adalah :
enjoy..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anak kucing..tomey wooo

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
1-4 tahun sbb xyah g skolah..n xdek tension2 duk pikir mase depan

20.Hari ini :
Rabu.dah kul 1lebih

21.Malam ini saya akan :
 lepak di bangi

22.Esok pula saya akan : 
cari mkn tuk sara bini n anak

23.Saya betul-betul inginkan :
laptop alienware da xlarat pakai laptop orng,orng pom tension ngn aku nih..Betoi ni

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Perhhh..busuknya mulut.gosok lu.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Arked x pusat lagi la x..prefer umah sendiri


26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan jepun tp yng most important is halal

27.Bilik yang terang atau gelap :
xbeza pom asal ley tidoo

28.Makanan se
gera adalah : 
fast food.ala mcD,pizza hut,megi n seupamanya

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Boooo...

30.Siapa yang anda nak Tag?
malas nak tag.booo

No comments:

Post a Comment