Thursday, February 10, 2011

Pandangan Lelaki...Betul ke Ni Ha??


::Kalau perempuan lawa pendiam
  Lelaki akan cakap: woow, ciri-ciri isteri idaman...
::Kalau perempuan tak lawa pendiam
  Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...
::Kalau perempuan lawa berbuat jahat
  Lelaki akan kata: musti ada krisis dalaman nih...kesian
::Kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
 
Lelaki akan cakap: dah la tak lawa,perangai pulak huduh...



::Kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu 
  Lelaki akan cakap: heroin sejati...!
::Kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu 

  Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu...
::Kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem 

  Lelaki akan kata: ok gak la....
::Kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
  Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!



::Kalau   perempuan lawa ditinggal kekasih 
  Lelaki akan kata: buta kayu betul mamat tu....
::Kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
  Lelaki akan kata:...patut pun kena reject...
::Kalau perempuan lawa penyayang binatang
  Lelaki akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
::Kalau perempuan tak lawa penyayang binatang
  Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

::Kalau perempuan lawa bawa BMW
  Lelaki akan cakap: ntah dato' mana bela nih....
::Kalau perempuan tak lawa bawa BMW
  Lelaki akan cakap: musti anak org kaya nih.....
::Kalau perempuan lawa tak mau bergambar
  Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
::Kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
  Lelaki akan kata: sedar pun diri...

::Kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
  Lelaki akan cakap: caring sungguh....
::Kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
  Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu....
::Kalau perempuan lawa bersedih hati 

  Lelaki akan cakap: dont worry..i will make u happy forever
::Kalau perempuan tak lawa bersedih hati
  Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2...
 

::Kalau perempuan lawa masak
  Lelaki akan kata: dah la lawa, pandai masak pulak tu...
::Kalau perempuan tak lawa masak
  Lelaki akan cakap: ntah sedap ke tak????
::Kalau perempuan lawa main2 miss call
  Lelaki akan kata: takpe...cumel
::Kalau perempuan tak lawa main2 miss call 

  Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau..


::Kalau perempuan lawa hantar2 email/komen 
  Lelaki akan kata: sukenya....
::Kalau perempuan tak lawa hantar2 email/komen
  Lelaki akan cakap: balik2 email dia...boring!!



P/S : Tak Semua Lelaki Berpandangan Mcm Ni Taw...Same2 Kita Renungkan & Selamat Beramal~ 

No comments:

Post a Comment