Tuesday, January 11, 2011

C++

(Setelah balik lewat dari pejabat)
Suami : “Selamat malam sayang, sekarang saya logged in.”
Isteri : Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?


Suami : Bad command or filename.
Isteri : Tapi kan ke saya dah call abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli!


Suami : Errorneous syntax. Abort?
Isteri : Ish. Abang nih, takkan itu pon tak ingat? Hahaa….. Abang kata tadi dalam telefon nak beli tv? Mana dia?


Suami : Variable not found
Isteri : Abang nih memang tak bole harap la. Bak kad kredit abang. Biar saya pergi belikan dan shopping barang dapur sekali.


Suami : Sharing Violation. Access denied…
Isteri : Abang ni tak sayang saya ke? abang lebih sayang komputer abang tu dari saya. Saya tak tahan la kalau macam ni selalu.


Suami : Too many parameters.. .
Isteri : Saya menyesal pilih abang sebagai suami saya. Harapkan muka je hensem.


Suami : Data type mismatch.
Isteri : Abang nih memang betul-betul tak berguna la.


Suami : It’s by Default.
Isteri : Macamana pula dengan gaji abang?


Suami : File in use … Try later.
Isteri : Kalau begitu, apa peranan saya disisi abang sebagai seorang isteri?


Suami : Unknown Virus.LOL

No comments:

Post a Comment